BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

sKuLa bRu..



wo0o......s0k g skola bru...slamat tinggal uma..T_T..
dok asrama lak uh..adess..tp bes d0k asrama..x cye try ar..

asrama o0o asrama...ckp sal asrama rindu lak kat bebudak MML...pekaba korg kat sane???
stiLL besama ajk n warden yg same...
bg0n pagi tgk muke same..bgnn yg same..gne tnds same..suasane same..
hek2..itu la asrama..walo cne pon..mnde uh bg kite kesan bile tuka sko0l..xyah cte xpe..

dok asrama kekadang rse cam lam pnjare..xbebas..tp tu la nk didik kite berdisplin..cece..skema lak akuh..
ermm...x saba tggu sok..tgk sko0l bru..
org kte sko0l tknik ni bebudak terok..btol ke?try luh dudok..hek3..



gambaran asrama..hek2


sebLom kua sko0l.aku jenjalan round sko0l besame yie..aku smpat jmpe nga cegu dragon..bLiau biro ponteng..seme org sayang dy..haha..aku ckp sal nk msok tknik n mntak pndapat bLiau..
bLiau cKp..

"bg saye..sKula dImane pon sMe sJep..jIka kMu iNgin jaDik bAeK..kMu baeK..jIka inGinkn sEbaLiknYe..ho laH..pepAhaM sJe...d MaAhAd nI..aDe jUge bDk yg to0t..tePuLang pDe kMu..yG pNtg bLaja sUnGguh2..beres??....seLamaT bLaja..."

he2..spotim tol cegu ni..yie dok sebla aku men angin cegu..mujo cegu x pasan yg time uh yie motem klas..dok klas sains g derak kelas akaun..ish2..

aPe yg pntg bLaja sesungguh n yg utama asas ugame misti ade lam dade..bru slamat nk g memane...
baek lak aku ari ni..huu~..

pasni jarang da aku on9 c0z d0p osteL..h0pe kePada kenkwn sesudi anta testi kat fs or ms..insyaallah gue ade free gue bls lorh...huu...

xde pe da..

skian...

4 kut0kan:

Unknown said...

tagged xmo layan ko?
salam

nawez said...

sedihnye,, mmg sedih pindah skolah.. uhuk2 T_T

Amiza Yul said...

Salam.Hey.Ku melawat blogmu.Semoga berjaya di skola sana.err..ni skola Maahad mane eh?

nash said...

maahad muhammadi laki..