BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 15, 2009

sUraT jEpe..


perginye 4 org kwnku,mninggalkan berjuta kenangan....kenangan manis,pahit,suka n duka..hidup aku sunyi tanpa mereka..stiap air mte yg keluar cuma sia2..sebanyak mne aku menangis..ia x akan mengembalikan mereka kpd ku..mereka yg ku anggap seperti adek bradek ku sendiri..kini telah prgi meninggalkan aku untok mengejar impian dan cita2..kesunyian terasa..pemergian mereka bagaikan suatu kehilangan harta yg sgt bernilai..sekolah kini sunyi tnpa mereka..gelak tawa mereka masih kedengaran di telingaku..belakang bilik khb adela tmpt selalu kami lepak..pelbagai perkara yg kami kongsi disana..kini menjadi kuson...tempat kantin yg kami selalu duduk untuk mkn n berjenaka suda tiada lagi..semua tempat yg dlu kami slalu lepak bagaikan tiada erti sekarang..semangat makin pudar..kehilangan mereka bagaikan tiada pengganti..dlu ke kbmall brsme..skarang ke kbmall sorg2..bnyk sangat kenangan yg kita cipta bersama..stiap pertemuan,msti ada perpisahan..stiap permulaan, pasti ada penghujung..ILYA,,SYAH,,NASH,,ADAM..mereka bagaikan semangat utk aku bgkit semula..aku bersyukur krn bkn 7 org yg brpndah..kedai mok nab kini tidak bermakna bgku lagi..blakang bilik khb kian sunyi..tiada lagi riuh rendah,,gelak tawa,,gurau senda n kata mengata..mgkin tiada siapa yg paham keadaan aku sekarang..4 tahun kite bersama,xpernah terlintas di fikiran aku ntok meninggalkn kwn terbaik ni..xpnh aku minta pun jd bgini..xprnah aku rncang untuk brpisah..knpe msti terjadi??..aku kesunyian tnpa mereka..hidupku x beerti skarang.ingin skali aku berjumpe dgn mereka semua smula di satu tmpt kecil seperti bilik drjah..

3 kut0kan:

Unknown said...

sadiss..nk tumpang etek!haha!salam

mqfewkiyds9 said...

uish..sday la aq bcer..
:(

Anonymous said...

uiks..T_T..nga3..mantopp !