BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 8, 2009

tEchNicaL sKo0L


dinamik,pogressif, produktif
adalah cogan kata kami
berdiri megah tersergam indah
itulah sm teknik @#$%$!

namamu akanku sanjung tinggi
tempat tumpah kasih kami
kami beikrar dan berjanji
sentiasa cintakan ilmu

sekolah teknik @#$%$!
melahirkan tenaga berilmu
berbudi juga berbakti
panduan hidup yg murni

majulah dan teruslah maju
sepakat kata seiring langkah
menuju ke puncak jaya
memenuhi wawasan bangsa
_____________________________________________________

tu lgu sko0l aku..hak2..
erm...da 2 mggu dok teknik..besh!..pilihan aku ntok tuka skul bkn stu kesilapan..but pinda ke satu tmpt yg lebih baek untok aku..sesuai nga minat aku..hak2..cam skema je ayat..
perhhh...ingt mse seblom pinda..besame kengkawan yg baek..skang pinda..xle da jmpe dyorg..huu~..tp x lost kontek..kitorg still kolim2..

ermm..nk cte sket sal skola akuh..displin kat sini kuat..bgn pgi kol 5.30..tur0n subo kol 6.00..kol tujo ade roll-call..7.15 dag sko0ll..camtu ler stiap ari..f5 p0n same g0p..klu lmbt cegu bedal..perhhh..aku amek bidang automotif..seme lam uh dak2 minat kete..asek2 sal kete..xde mende len...tp syok..s0kmo laki ar minat kete..tp klas aku ade g0p dak pompuan..plek tol..larat ke x nk angkat enjin..haha..

skola besa g0p..atas bukit..so klu nk g skol ari2 turon nek buket..letihh!
satu ari uh..festime g msok bengkel..epi gile rse..hek2..jnjln nga mmbe nk g bengkel..x letih sgt tp kne nek tgge coz kat bukit..masok je lam uh..perrhhhhhhhhhhh..............!!sengih sensorg aku..haha..besa g0p bengkel..sebijik cam tmpt servis kete..byk kete lam uh..sgale mnde ade..caya ah..wat mse skang xblaja enjin ag..kitorg kene poton besi luh..then men patri..pas2 bru boley men enjin..huu~~

asrama cntek..satu blok ade 6 bilek..besa g0p blok dy..bilek aku wat mse ni 11 org sjep..bes!x bisen..stadi pon bes..hak3 bajet lebihhhhhhh....
errmm..tataw mo tules pe..nti aku kolek cte ag..keyboard lept0p ni sakai..perhhh!
aku letak gmbo sude...nati ade mse aku cte detail ag...huu...
salamullah...





[bengkel automotif]



~satu je gmbo..mls letak bebyk..nnti aku letak lgi..insyallah..~

9 kut0kan:

nawez said...

wahhhhhh cambest je skolah ko! nnti nk gi wat lawatan laaaa!!! yippieee!!~

nash said...

hahah...

dtg le..


hak2

Unknown said...

salam,
ehem2.
amboi2,sy rase bengkel km yg besar tuh sama kecik nge satu blok skol km!hehe~
salam

nash said...

hak2

Unknown said...

wassalam.
erm,takut2 km malas/tlupe nk jenguk smula.
Sy copy semula jawapan sy eh~

wassalam.
silakan~

kanan?kanan sy ke kanan km?haha~
a'ah.

yer la.

erm,sy amik gadget kat basics.
pas2 yg btajuk Blog list.bwah Poll!!

buat le~aslkan jge letak tajuk labour of love jugak sudah le~
hehe~

bnyk benar komen km..besar modal!!
salam

Unknown said...

erm,mj punyer keputusan SPM gano?
salam

Unknown said...

salam.
wah!!ssguhnya Shu ialah seorang cikgu yg baik.
km pun anak murid yg bagus....hahahahahahaaha~
erm,sero2 gambar Shu c2 comey skali.terima aksih bnyk2!
jd promoter blog Shu plop..hehe~
salam

Unknown said...

*terima kasih.
silap eja lak..
hehe~
salam

Anonymous said...

sengih sensorg aku..


wow! bkn ktorunk je la.ko un sme.eleyh.huho